Komunikační systémy pro maloobchod

Rostoucí konkurence vytváří trvalý tlak na získání a udržení konkurenční výhody. Produkty mohou být stejné, snižování cen má svá omezení. Jednou z konkurenčních výhod tak může být například vysoká úroveň zákaznického servisu. Odlišení se úrovní poskytované zákaznické podpory je zajímavé řešení.
Nenechte zákazníka čekat!
Nastane-li situace, kdy zákazník v obchodě potřebuje jakoukoliv pomoc, je důležitá včasná reakce. Díky informačním a komunikačním technologiím si může přivolat nejbližšího pracovníka, který se začne zákazníkovi věnovat a zavolá buď příslušného specialistu, vyřeší situaci sám nebo „on-line“. Lze namítnout, že se toto v obchodech již dávno děje – ano, ale dnešní požadavky a možnosti jsou zase trochu dál. Např. typické používání telefonu v rámci prodejní plochy je v řadě situací již málo efektivní a nevyhovující. Tento způsob je postupně nahrazován hands-free bezdrátovými interkom systémy.
Pro nabídku komunikačního systému do prodejny nás prosím kontaktujte - zavolejte na +420272088311 nebo využijte poptávkový formulář níže.